Reklama firmy to kluczowy element, który prowadzi przez drogę do sukcesu. Trudno wyobrazić sobie markę triumfującą na rynku bez wcześniejszego jej promowania. Niezastąpione znaczenie ma dbanie o klientów już od pierwszych chwil funkcjonowania firmy. Spotkanie służbowe, lunch biznesowy, święta? Wszelkie upominki to zawsze doskonały pomysł. Idealnie, jeżeli są to gadżety reklamowe z logo, które są mile widziane przez kontrahentów. Wybór jest ogromny. Czym kierować się podczas wyboru?
Gadżety dla firm – klasyczny wybór czy nowoczesny pomysł?
Co jest najczęściej wybieranym gadżetem reklamowym? Oczywiście długopis z logo firmy. Jest standardowym produktem, który można dać przy niemal wszystkich spotkaniach biznesowych. Jest upominkiem praktycznym, pożądanym i zawsze mile widzianym. Jest przydatny dla każdego, szczególnie gdy jest to dobrej jakości długopis lub eleganckie pióro. Klasycznym pomysłem na prezent dla klientów są kubki. Te gadżety reklamowe są dobrze odbierane, jak artykuły biurowe z logo firmy. Przydają się zawsze, dlatego są tak uniwersalne i dobrze odbierane przez klientów. Ciekawym i mniej popularnym pomysłem jest wybór kubka termicznego zamiast standardowego porcelanowego. Warto wziąć pod uwagę również butelki wielorazowego użytku. To niestandardowy gadżet reklamowy, który uwypukli dbanie firmy o środowisko, a taki odbiór firmy jest szczególnie na topie.
Warto zboczyć ze standardowej drogi i sprawdzić, jakie mniej standardowe o bardziej nowoczesne gadżety reklamowe są dostępne. Niestandardowe pomysły pozostają w pamięci, dlatego warto rozważyć praktyczne gadżety reklamowe. Funkcjonalnym upominkiem jest ładowarka USB, zwykła lub samochodowa. Zgodnie z ideą ochrony środowiska można wziąć pod uwagę również ładowarkę słoneczną z logo. Głośniki reklamowe to nowoczesne reklamowe gadżety, które przykują uwagę niejednego klienta. Powerbank oraz pendrive to zawsze dobrze widziana elektronika. Lokalizator kluczy z logo czy też kalkulatory reklamowe na pewno o wiele lepiej pozwolą się zapamiętać jako prezent firmowy dla kontrahenta.
Gadżety reklamowe z logo – może coś niestandardowego i praktycznego?
Plecaki i torby są dobrze postrzeganym prezentem, choć trochę oklepanym. Kompas lub krokomierz reklamowy to będzie zdecydowanie mniej oczywisty gadżet reklamowy. Zbliżający się okres urlopowy to czas, kiedy można rozdawać typowo wakacyjne gadżety reklamowe i zawsze spotkają się z miłym przyjęciem: szlafroki reklamowe, ręczniki plażowe, parasole plażowe, maty, okulary i wiele innych. Pod tym względem ogranicza jedynie wyobraźnia oraz wymagania docelowej grupy klientów, do których planuje się dotrzeć. Klient jest najważniejszy i to on przede wszystkim powinien być zadowolony z otrzymanego prezentu. Najlepiej dobierać gadżety reklamowe pod konkretne osoby oraz ich zainteresowania.
Gadżety reklamowe z logo, które zawsze są trafionym produktem, bez względu na branżę, to odzież. Koszulki, bluzy lub kurtki z logo to rzeczy, z których kontrahenci chętnie korzystają. Klienci są zadowoleni i reklamują daną markę dzięki pokazywaniu światu dobrej jakości kurtki z logo firmy. Wszystkie gadżety firmowe powinny być dobrej jakości, praktyczne oraz po prostu ładne. To umożliwi związanie klienta z daną marką dzięki funkcjonalnemu upominkowi, który przypadnie do gustu. Na co przede wszystkim warto zwrócić uwagę? To zależy od marki i branży, w której dana firma działa. Łączone prezenty są dobrym rozwiązaniem: tradycyjne z nowoczesnymi. Połączenie tradycyjnego długopisu oraz kubka znacznie lepiej zapadnie w pamięć, gdy będą stanowiły komplet prezentowy z akcesoriami reklamowymi do telefonów.